Kun heität S-Driven ensimmäistä kertaa, tulet vaikuttuneeksi siitä, miten se ui erittäin luonnollisessa S-muodossa pelkästään kelatessasi.
S-muotoinen liike ja aallot, jotka eivät huoju, pyöri tai värähtele. Kikumoto sanoo : « Vaikuttaa siltä, että bassi pitää S-Drivea täysin ruokana (elävänä olentona). » Todellakin, jos uit sitä bassien alueella, useimmat bassit lähtevät jahtaamaan tai reagoivat jollain tavalla.
Erityisesti kun sama bassi puree kaksi tai kolme kertaa, se puree jälleen, ja voin vain ajatella, että siinä on jokin, joka voimakkaasti stimuloi petoeläimen vaistoja ja saa sen hulluksi. Tämä asia on todella elävä olento.